23 Julai 2009

Percutian Semester Nan Indah (bercuti di Kota Tinggi, Johor)

Fuh, lame kot aku tak update blog. Asyik busy jer, ok, let start now...tengok title pun dah taw cerite ape.

Lepas aku bercuti di rumahku syurgaku, aku gerak ke negeri Johor yang perjalanan agak jauh dan mengambil masa lebey kurang 5 jam kot. aku gerak ngan Kaktih yang memang tinggal kat Kota Tinggi, Johor. Pening kepale siot, kiri kanan penuh ngan tanaman sawit. serius MEMBOSANKAN. Bertolak dari rumah dalam waktu tengahari dan sampai di Johor dalam pukul 4 petang. Bangtih merangkap abang iparku terus ke restoran untuk menyantap makanan tengahari. tengahari???

Sampai rumah Kaktihku, dah ade keje dah (angkat sume beg naek rumah die kat level atas sekali, level 5). Fuh, penat siot...berape kali aku ulang alik. Then, kat umah Kaktih aku relax2 dulu. Time solat Jumaat plak, aku kene jalan kaki ke masjid bersama 3 orang anak buahku, bile balik, ade orang offer tumpang krete die (aku tak kenal pun die sape). Borak punye borak, rupe2nye die tu student UiTM Segamat dan die gak kenal Ayip. Name die aku tak ingat, tp nickname die Madas. Sepanjang aku kat Kota Tinggi, 3 orang anak buah aku tu sibuk maen henset aku, tak cukup ngan tu...die maen laptop aku skali. Aku kan uncle yang baek, so aku tak kesah diorang nak maen pun,.. To be continued Percutian di Johor Bahru pulak,....
p/s: bukan buat ape2 pun kat Johor, jalan2 je...

Tiada ulasan: