29 Julai 2009

Percutian Semester Nan Indah (bercuti di Johor Bahru)

Setelah hampir seminggu bercuti di Kota Tinggi, aku pun berhijrah ke Johor Bahru. Abang iparku yang hantar menaiki kereta waja merahnya sambil ditemani kaktih dan 4 orang puteranya. Ketika itu malam. Di JB pulak, aku stay kat rumah kaklongku iaitu di berek polis, Melati name bloknye. Banglong aku polis, dulu tinggal kat Klang, then Shah Alam and now kat Johor Bahru. Kat sane aku rajin online gune digi campus tapi tak update blog pun...PEMALAS,..esoknya kaklongku pegi jemput anak sulungnya, Fatin Izzaty merangkap anak buahku di sekolah...(anak buah aku tu malas duk kat asrama, ngade2). Lepas dah jemput Fatin, kaklongku bawak pusing2 kat sekitar Danga Bay, tapi tak turun dari kreta pun sebab kesuntukan mase. Esoknya lagi, banglong aku keluar bawak anak kedua mereka, Fiqrie Ilman merangkap anak buah aku gak pegi beli seluar kat Danga, aku pun ikut skali sebab saje nak jalan2, last2 aku pun dapat seluar gak. Time tu tengah hangat hoki remaja kat JB, aku sempat jumpe player2 hoki kat sane, team Argentina kot...

2 ulasan:

~shux~ berkata...

salam... hurm... a junior i suppose... both in school and university... anyway, glad to see u as one of the proud malay in uitm... :P

Muzaffar Nordin berkata...

hurm, school n university???
who are you???